Monday, February 13, 2012

my GF + my Frenz =my FUTURE wife

Yang cantik tak semestinya tiada cela nyer,yang buruk tak semestinya ade cacat nyer.Kadang-kadang cantik tu hanya di luar melindungi busuk di dalam....
Baiklah....mengenai potongan ayat kat atas tu,memang aku stuju btol......x smesti perempuan yg cantik luar,dalamnya cantik jgak....kadang2 berlawanan pn ada.Memang larh klu nk d'fikirkan semua manusia laki/pmpuan nk yg smpurna drpd pasangannya.....tapi,apakan daya kalau jodoh daripada Allah S.W.T.....kita mesti terima dengan hati yang terbuka....^^

Ok,back to the title upstairs....
Aku jgak mempunyai pujaan hatiku sendiri.....nama dia,Ain Shafika.....panggilan aku dekat si dia ialah Sha.hahah....aku sendiri xsangka diri ak mempunyai kekasih hati...Sudah 3tahun aku berkenalan ngan Sha....aku mula kenal dengan Sha waktu zaman populiriti "TAGGED".....hahah,tp wktu 2 Sha nie sudah pn dimiliki orang.....Namun begitu,ak tetap berusaha untuk memilikinya......Sesudah tamatny PMR,aku terus mencuba nasib bagi mendapatkan SHA....Dari situ mulany percinataan aku dengan si SHA walaupun duduk berjauhan...^^
Pada pandangan aku,Sha ni merupakan yang sudah memenuhi kriteria yang aku inginkan sebagai seorang kawan+kekasih+teman sehidup semati.......Sha nie,lain dari pmpuan yang lain.....Walaupun Sha seorang perempuan,tapi die seorang yang kuat.......hahah,lgi stu,Sha ni ada 2 perwatakan.......skjap laki,skjap perempuan...MENARIK kan????^^superb........!!!!
Ain seorang yang baik,peramah,sopan santun,garang,kuat cemburu dll.....hehehe.......Kuat cemburu 2 tandany sayang.....huhhuhu......Aku sayang Sha.....Jarang perempuan cakap diri dia xlawa,materialistik dll......Bagi aku,dia tu udah cukup segala2ny....rupa ada,tingkah laku baik,penyayang,setia dll........bagi aku,SHA lawa dari semua sudut....Aku xmalu nak mengaku dia Kekasih Hati aku dekat kawan2......lagipun,ramai dah tahu pasal Sha....^^...I LOVE YOU
 
This is Ain Shafika .She is mine^^

              
                                                          She loves gadgets......SHe is techno girl..
 
P/S= I LOve YOU,AIN SHAFIKA......Alwaysz Trust me 
 

No comments:

Post a Comment