Thursday, February 23, 2012

Aku Berubah????

Assalamualaikum....
Apa kabo semua???
harap ceria2 selalu....

Camne khidupan anda???sronok/sedih/gmbira/muram????
Apa2 jwpn yg anda beri,itu sume ada larh lumrah Kehidupan....
Semua tu Ktentuan Allah S.W.T......sape yg mampu mnolak tkdir yg telah ditentukan olehNya...
Btol x??Kita sebagai manusia hanya merancang, Allah S.W.T yang menentukan segalanya.
Dia takkan menguji hambaNya sekiranya mereka tidak mampu untuk hadapinya......
Hidup nie memang banyak dugaan dan cabaran.So,tabahkan hati dan cekalkan diri anda semua .OK??^^


Berubah???
AKu??
Xpernah t'lintas difikiran aku nk brubah.....
Jahat sangat kew aku nie skrg??


Entah larh,aku sendiri xfaham ngan situasi sekarang nie???
Spew yang sbnarny dah brubah.....aku pn xtaw
Sebagai manusia biasa,aku pn ada perasaan gak.......
Ed faham awak ada masalah....Tapi,tolong larh kuatkan semangat awk 2.....
Ed xtaw apew yg Ed bleyh tolong......

Entah larh...apew yg aku mrepek nie pn xtaw
maap larh klu dh myusahkan sspew...

p/s=Aku xpernah berubah dan xkn berubah.
      
 

No comments:

Post a Comment