Tuesday, February 21, 2012

Jelez + Tachink = CRYing

Assalamualaikum,apa kabo sume??harap2 sihat senantiasa.....diharapkan hari2 anda diberkati dan dikurniakan rezeki yang melimpah.^^

Tajuk kat atas 2 mmg sering terjadi kepada insan2 yang mempunyai jiwa yang sensitif.
Sungguhpun perwatakannya ganas,tetapi sebagai manusia biasa mereka juga mempunyai hati dan perasaan yang rapuh...Sekali hati dan perasaan mereka terguris....buruk padahnya...
Bagi pasangan yang hangat bercinta.....perkara sebegini akan menyakikan hati kedua2 pihak....Ibarat Letusnya Perang Dunia ke-3........Fuhhh!!!!!!<<<<BAHAYA KOwt>>>>
Kalau setakat menangis,masih boelh dipujuk.....tapi kalau hati mereka terguris.......sukar untuk diubati.

Macam aku jugak......seringkali buat kekasih hati(AIN SHAFIKA) menangis....
Ini semua angkara formula macam tajuk kat atas tu larh.....Mula2 jelez,diikuti dengan merajuk dan lastly Menangis.....
Aku paling tak suka dengar orang nangis....Lagi2,buah hati aku sendiri yang nangis,MEMANG AKU RASA SERBA SALAH..Aku pantang nmpak or dengar tangisan..Buat aku jadi Sedih sekali....
Kalau nak dipikirkkan balik,mesti ada sebab kenapa Sha aku nie jelez,meajuk n nangis....
PAsti nie punca dari aku sendiri.....
Silap aku jugak kowt......mungkin dah terguriskan hati die....
Sha nie memang super duper sensitif orangnya lagi2 kalau dia STRESS.....Sampai aku kena Tempiasnya...^^
Tapi,aku xkisah sebab aku taw dia tengah Stress sangat2.....Aku sayangkan Sha....
jadi,aku kena pandai menjaga hati dia Sebaik mungkin.....
Mungkin ada banyak sebab yang membuatkan Sha menangis.....tapi,Ed harap Sha bersabar dan kuatkan semangat.....mungkin Sha cakap sha dah xlarat nak jadi kuat......tapi ingat,Allah S.W.T xkan beri ujian dekat HambaNya jika mereka tidak Mampu.....
SElalu ingat nie,Allah sentiasa disisi Sha.....ok????
Sha,jangan larh jelez2 sgt k......Ed nie xd sspew pn yang nk ngorat....Jangan risau...I'm yours^^....hihihi......Kurangkan Tachink K......Tachink syang power sangat,hihhi....takut xlarat Ed nanti.....karan dia tuduh Ed ad orang lain...
Lastly,Sha jangan menangis yea lagi2 kalau pasal Ed.......Xnk airmata Sha dibazirkan begitu jew disebabkan Ed......Rasa bersalah sangt diri nie.....

                                                    Ain Shafika a.k.a Sha

p/s: I awlays gonna LOVE U,AIN SHAFIKA......
       Jangan Jelez+Tachink=Crying lagi k...
       Jangan Noty2 k..^^
      hihihihhihihi......LOL 4 U

 

No comments:

Post a Comment