Monday, February 27, 2012

Basketball

Assalamualaikum......
Apa kabo sume???
diharapakn anda sume sihat2 sentiasa...
Kepada sesiapa yang sedang menjalani ujian Selaras 1,teruskan usaha gigh ana meraih kejayaan....Klu xsilap,Sha ada exam BI harini....so,all the best Sha....^^

Back to the story....

Aku nie suka sangat main.
Main ape???
aku suka Basketball......
walaupun setakat nak menjaringkan bola ke dalam gelung,tapi game nie amat menyeronokkan.......Selain daripada seronok,aku boleyh sihatkan tbuh badan aku yg sedang mengembang nie.....hihihii
basketball nie antara permainan yang sedang kian diminati.

First time aku main basketball nie wktu aku tahun6 lepas exam UPSR.
Waktu 2 kawan aku Anas yang ajar aku main....Sejak itulah aku minat main bola kkeranjang nie......
aku berusaha gigih dari fm1 utk jadi player sekolah.....Dan akhirnya,tercapai gak impian aku 2.....Aku start mewakili sekolah waktu fm3.......Walaupun sebagai player simpanan....Aku tetap bersyukur.....^^

Pencapaian terbaik aku ngan team aku ialah tahun lepas.
Team aku dapat no3 dalam pertandingan HKSBP zon utara kat SM Sains Bagan Datok......its my hometown......hihihi
So,semangat lew ckit.....
Kami kalah waktu separuh akhir ngan Johan,Mckk......perghh!!!!!
hahahah......tahun lpas gak lew team aku semangat giler beli jersi baru n kasut baru...hahahahah......Last year larh katekn..^^

mINGGU NIE,MAYBE KAMI NK BUAT FRIENDLY MACH NGAN BDAK2 IGOP.....
bertarikh 2,3,4 March 2012.....
harapannya menjadi larh perancangan kami nie Pengetua Igop dah luluskan permohonan kami tu...Selaku ALUMNI,memang tugas kami...Cehwah!!!!=P

that's all......

p/s:I love U sayang.
      Jawab exam elok2 k.....^^
 

No comments:

Post a Comment