Thursday, March 8, 2012

TIMELINE

Assalamualaikum...
Apa kabo kalian???
pasti dalam keadaan sihat selalu kan???
hahahah........Aku???
dah pasti sihat macam selalu....makin sihat lagi ada lah^^




Facebook aku udah kembali normal.....
No more TIMELINE2x nie......
Really annoying...
Punyer lah lame aku pikirkan cara nak remove timeline nie...
Dulu Sha pernah cakap kat aku,Timeline tu buat Fb jadi Berat....
Aku ingat xd larh effect sangat pasang Timeline nie,
Rupa-rupanya memang menyusahkan btol Timeline nie.....PERGHH!!!!!!
Aku pnah search kat google pasal cara2 nak remove Benda nie,
tapi xd papew pn........Aku pun pernah baTimeline nie,dah xkn boleyh buang.....
So,aku pn srrender......Guna jew larh.....
Tapi,pagi tadi aku perasan yang kawan aku post smething yang amat menarik....
Cara2 Remove Timeline........
Cepat2 aku try buat.....SO,Lastly,aku berjaya gak!!!!!hahahahha




SO LONG TIMELINE!!!!!!!!!!









p/s:Cuba lah try kepada sspew yang dah bosan dengan penggunaan TIMELINE
      Layarilah www.timelineremove.com

No comments:

Post a Comment