Sunday, March 4, 2012

friendly Match

Assalamualaikum....
Apa kahabar semua???
Harap anda semua dalam keadaan sihat walafiat.

Aku baru balik dari Sekolah kelmarin.
Penat tak terkata.Lawan dengan team sekolah memang memenatkan.
Darah muda lah katakan.Bagi kami lepasan sekolah nie,memang semput gila-gila lah.
Waktu kami di sana,kami menginap di asrama Aspura.Memang dah banyak perbezaan yang sudah berlaku.Aspura kini ibarat penjara......Sebab apa??
Keliling asrama tu sudah dipagar......Macam sekolah askar pun ada.

Walaupun makanan disediakan oleh pihak sekolah di Dewan Ibnu Khaldun,tapi kami
decide nak makan kat luar.Seronok sikt makan kat luar ngan kawan2 lama.
Macam2 topik kami sembangkan.TERBAIK!!!!!!!

Kitaorang still x terlepas daripada bahaya.
Kwan aku(AMIN) terlanggar belakang motor n kereta yang aku naik pn terlanggar kereta Amin.
Kesian kawan aku tu,kereta dia depan belakang rosak.
Tapi masalahnya lepastu bila pemilik motor tu nak melebih2 pulak.
Langgar sikit ajewp,tapi mintak ganti lebih2 pulak.perghh!!!!!Sape tak sakit hati.....
Last2,kawan aku 2 terpaksa gak ganti.....Karang jadi kes polis....Xpasal2 lesen P dia kena gantung.....Memang nasib kurang baik lah aritu.......

Petang tu,kami semua bercadang untuk balik ke rumah masing2.Sebab semua ada hal keesokan harinya.......Aku enjoy gila bersama kawn2 aku.
Harapnya ada lagi event2 camne so,dapat jumpa kwan2 lama selalu...^^

No comments:

Post a Comment