Sunday, March 4, 2012

Cinta...

Assalamualaikum.
Apa khabar semua?
Harap anda semua dalam keadaan sihat selalu.

Baiklah,
Aku amat mencintai Sha.
Sha sendiri mesti tahu yang Ed sayang Sha dari dulu lagi sejak kali pertama kita berkenalan.
Sungguhpun waktu tu,Sha milik orang lain....tapi,aku xpernah berputus asa untuk menyukai Sha.
Dan akirnya kesabaran aku berhasil apabila akhirnya Sha sudi menerimaku.
Gembira yang ak bisa aku gambarkan waktu itu.

Sepanjang perhubungan ini,
macam2 telah berlaku.Sekiranya Sha marah,merajuk dll,aku akan cuba sedaya upayaku untuk memujuknya kembali,Alhamdulillah,segalanya kembali normal.

Tapi,susah sangat ke untuk mempercayai kesetiaan aku nie???Emmmm.....
Perlu kew kaitkan dengan penyakit untuk melihat kesetiaanku ini padamu.
Sape yang tak takutkan Penyakit???lagi2 penyakit yang membawa maut????
Sesiapa pun pasti akan terkejut kalau orang yang dia sayang mempunyai penyakit yang sedemikian rupa.Bagi aku sendiri,aku memerlukan masa untuk terima jikalau Sha mempunyai penyakit sedemikian.Parahnya hatiku jika benar Sha mempunyai penyakit macamtu.
Aku sayang,cintakan Sha sangat2.Tapi,perlu kew kaitkan ksetiaanku dengan penyakit tu????
Aku memerlukan masa sekiranya benda itu benar......Harap Sha mengerti dengan apa
yang Ed maksudkan nie.Ed sentiasa sayangkan Sha,cintakan Sha.
Maaf pasal mesej2 yang merapu semalam.......Emmmmm......

No comments:

Post a Comment