Saturday, March 10, 2012

Keresahan

Assalamualaikum....
Apa khabar semua???
Diharapkan kalian berada dalam keadaan sihat senantiasa.
Kepada mereka yang masih bersekolah.....
Selamat Bercuti Panjang Selama Seminggu!!!!!
Penuhilah cuti ini dengan pengalaman yang menyeronokkan.
Jikalau kalian mempunyai masalah,cepat selesaikannya......^^
Moga2 cuti ini menjadi PERCUTIAN terbaik anda.


RESAH???? 
Perasaan gelisah yang sering melanda diri manusia ketika menhadapi masalah.
Sukar untuk digambarkan keresahan yang melanda seseorang itu,tapi
Keresahan itu bisa dilihat daripada raut wajahnya.




12 days more......
For what???
Announce the SPM 2011 result...
Risaunya hati nie nak menunggu hari tu tiba.....22March2012.
Detik2 waktu yang bakal menentukan hala yujuku selepas ini.
Sungguhpun aku bukannya dari kalangan pelajar2 yang diharapkan meraih keputusan
cemerlang di sekolah.....Tapi,aku masih meginginkan kejayaan itu.
Aku bukannya seorang pelajar yang pandai dalam akademik......
Boleh ke aku capai kejayaan tu???
Walaupun begitu,aku masih mengharap yang terbaik.
Masa hampir tiba,hanya tawakal dan doaku kepadaMu ku memohon.
Kuatkan diriku hadapi semuanya nanti.......
Apapun nanti,aku berserah dengan Keputusan yang aku peroleh.
Sungguhpun orang melihat diriku seperti biasa sahaja,namun aku jua bimbang akan keputusan peperiksaan ini,masa depan aku dan dll.
Hmmmmm.........
Menghitung detik masa yang kian hampir menjelang tiba.
Harap aku membawa detik kegembiraan kepada semua.T_T




~Wasalam~
kebimbangan meresap dijiwa

No comments:

Post a Comment