Thursday, March 1, 2012

K-POP

Assalamualaikum
hihii....Apa kabo sume???
Pasti sihat dari segi jasmani dan rohani kn???^^
hahah.....sepatutnya harini aku tak berkesempatan nak post something kat blog nie coz nak g ckola....Tapi nampaknya kawan2 aku ramai yang nak pergi esok.So,aku decide pn nak pergi esok jew lah ngan depe skali.

Ttiba jew aku teringat smething bile nak pergi ke skola nie.......Teringat zaman Kpop yang hangat melanda dorm aku dulu....kawan aku Khairil yang dulu layan lagu2 undergound turut join minat Kpop2 nie......xfaham aku......Nie sume berpunca dari kawan aku,Danial ngan mp3 die yg sarat dengan lagu2 kpop dalamnya.

Balik skola jew.....
berbekalkan speaker sponsor,diaorang cnfrm2 akan pasang lagu Kpop nie......hari2 pulak 2....
Aku yang payah nak terpengaruh dengan lagu nie pun boleyh t'join sekali taw......
Waktu 2,diaorang ngah giler lagu2 dari Kumpulan BEAST.....
antara lagu2ny ialah Fiction,Beatiful,Breath dll........
Minat aku kat kpop nie btambah pas tgok video klip Fiction.....Park Bo Young.......COMEL!!!!!

macam Sha pun ada ckit...^^


Then,pastu aku minat snsd,suju,beast,2ne1 dll.......juz minat sestngah lagu jew
Hahahaha....dorm aku sebelah laluan pelajar nak kew sekolah n bwahnya plak bilik warden.....
bayangkanlah camne......cnfrm2 depe sume dngr lagu kpop 2 berkumandang dari dalam dorm 2......Sampaikan budak2 prempuan mengelarkan dorm aku dorm Kpop.....hihihii
Glamour gak dorm aku tu........


Tapi,lepas abis skola.......aku dah xmnat Kpop2 nie.....maybe sebab xd org yg nk m'hasut aku or m'ajak aku dngr lagu2 Kpop nie blek.....
Tapi,aku still miss waktu2 katskola ngan kwn2 aku......








Aku suka Sekolah sebab ada kawan2+pengalaman menarik+best moment ever

So,siapa2 yg masih berseokalh,try to enjoy yourself k.....walaupun byk homework+Stress....Ok???





P/S:School is the best moment ever in your life!!!!!!
 

No comments:

Post a Comment