Tuesday, March 6, 2012

Nora Elena

Assalamualaikum......
Apa kabo anda teman2???
hihihi....pasti kalian sihat2 ajewp kan.....
Almaklumlah,tenaga masih banyak + darah muda...
hahahaha.......
Pasti kalian ada meminati artis2 kn???tak banyak,sikit pun mesti ada kan......hihihi
Samalah macam aku.
Aku minat heroin cerita drama bersiri kat atas tu....hihihi
Sape????
Jawapannya ialah Siti Saleha^^.......

hahaha....
aku sendri tertanya2 kenapa aku minat gila dengan Sti Saleha nie.......
maybe sebab dia lawa dan lakonannya berkesan....hahahah
Senang kata,cair gak lew aku tengok dia dalam tv.hihihi
First time aku nampak dia dalam iklan Enchanted.......AYU siot!!!!!! =)

Aku tringat waktu bufday aku taun lepas.Sebagai pengguna maxis,pastinya aku dapat panggilan percuma untuk sehari.Tepat pada jam 12.00pagi,aku pun Call Sha,buah hatiku^^.
Then,tiba2 nada suara Sha macam Marah2.PergHh!!!!!
Takut kowt kalau Sha marah.....Berdarah telinga kowt.
Ikutkan malam tu nak brmesra ngan Sha,tapi call2 dah nada suara camtu....terdiam lew jawabnya aku.
Dia cakap ada orang wish bfday kat fb lagi awal dri dia and ada pmpuan ngaku as my girlfriend!!!!Nama dia Siti.
Terkejut aku.Sha sorang jew larh yang aku ada........Aku pun frust +cdeyh tahap babeng lew waktu 2....
Last2,Sha cakap sume tu tipu!!!!Die Saje nak pranked aku........
Mak ko,aku waktu dah mood aku dah bercampur aduk dah....nak marah ada,nak nangis ad,nak gelak pun ada....Then lepas mood aku dah kembali normal....aku tanya Sha,Spew Siti????
then,Sha gelak.......^^
SHA cakap Siti tu  Siti Saleha........Terus aku pun tergelak.........Aku ingatkan sapew larh Siti 2.....
Xpasal2 Siti Saleha pnyer nama jadi mangsa malam tu........Malam mase aku bergayut ngan Sha kat phone 2,kawan2 aku semua kerumun nak dengar apw yang aku bualkan.hahaha.......Then,depe kacau aku...nyanyi lagu korea larh......apew larh
hahahahaha........

By the way,aku sampai sekarang minat Siti Saleha.
hihihihi......
Sekarang nie dah ada ulangan ctew Nora Elena tu blek kat TV3...
Kalau dulu,aku xsmpat tgok sampai habis......maknanya kali nie,aku akan cuba tengoknya until the end....
hahahah....We'll meet again Nora Elena.....


                                                                      Siti Saleha a.k.a SITI




                                                                     Ain Shafika a.k.a SHA

P/S:Walaupun aku minat Siti Saleha,
       tapi aku Still sayang n Cintakan Ain Shafika a.k.a Sha

 

No comments:

Post a Comment