Tuesday, May 8, 2012

my 1st time

        Assalamualaikum....Dah lama diriku ini tak menjenguk laman blogku sendiri.
hahaha....seperti biasa alasan2nya.....kebosanan tahap SUPER NOVA membelenggu diri ini 
sepanjang duduk kat umah sepanjang 5bulan nie tanpa buat pape....^____^
Niat di hati nak bekerja,malangnya ketiadaan pengangkutan membataskan pergerakanku untuk meneruskan niat murniku itu.....hahahaha.


            Kebaikan memerapkan diri kat rumah lama2 ialah anda semua akan mula merindui alam pelajaran kembali....hihihi.Kini,aku sendiri tidak sabar untuk ke Ipta sungguhpun mungkin lebih sukar dari dulu.Makin risau aku nak bergelar mahasiswa ni.....konfem cabarannya besar.
Takut pulak kena "Cultural shock" nanti.Godaan2 sekeliling tu nanti kena aku tepis sebaik mungkin.
Moga Allah S.W.T sentiasa disisiku....Target aku sekarang nak lulus exam kat U nanti...^^


   Itu cerita masa depan....sekarang,back to the past...MY FIRST TIME...jeng3x....


            Minggu lepas aku cuba menjinak-jinakkan diri dengan Skype...hahaha.Aku pun tak tau camna aku tiba2 berminat nk skype2 nie.....mungkin sebab kebosanan menggunakan facebook dan twitter.Orang yang 1st aku b'skyping ialah dengan Sha.Al maklum lew.....kekasih hati lew katakan ...hihihi...Baru aku tau yang skype nie syok rupanya.Kalau dari dulu aku tau,lama dah aku start guna benda alah nie.....hahaha....

      
           Lawak betul mase skype aritu......macam2 aksi pelik aku buat kat situ.Sebab aku boleh tengok muka aku sendiri kat screen lappy tu....hahaha...Kalau sebelum ni,mesej kat handphone,facebook,twitter hanya menampakkan text perkataan,namun sekarang dengan wajah2 penghantar text tu sekali boleh kita tengok....Face to face lah kiranya......^^
Aku sampai tak tido seharian haritu melayan skype nie.....Pape pun,amat puas menggunakan khidmat Skype nie.Siap dapat hadiah lagi waktu saat2 akhir b'skyping ngan Sha.
Terima kasih Ain Shafika.^____^....hahahaha


                                             Inilah Ain Shafika a.k.a Sha masa b'Skype
                                              Itulah gambar aku(sebelah kanan)
                         teruja tengok muka sendiri kat lappy^_^
                                          

        p/s: Nanti ada masa boleh Skype lagi^^....Miss you 
                    

No comments:

Post a Comment