Sunday, January 8, 2012

Galaxy ACE

Hai semua.....Selamat berjumpa kembali...rindu korang semua
Terima kasih kepada sayangku ynag memaksa aku untuk m'update blog nie...
Maap kepada BLOG kerana jarang m'gunjungimu dan m'update mu...
Mungkin kerana kekangan masa dan tiada cerita yang menarik untuk dikongsi.....sekali lagi ku mengcapkan terima kasih kepada sayangku,SHA..^^

Arini aku nak ceritakn pasal azam aku pada tahun lepas,2011
Azam aku untuk mendakap telefon bimbit yang bernama GALAXY ACE....
Akhirnya aku berjaya jugak......Dengan menggunakan duit yang ku simpan sejak 3tahun lepas........ak berjaya gak mendapatkannya...^^....
Betul cakap orang"Kita akan lebih menghargai barang jika dibeli dengan usaha kita sendiri..." dan "nak seribu daya,xnak seribu dalih".....(=
 kalau larh aku terapkan semangat ni waktu belajar.....Kan BAGUIHH!!!! 


 Antara gambar telefon bimbit ku^^......

                                                       Ku ingatkan nipis,rupenya tebal jugak
                                       Beli phone protector WARNA HIJAU.....menyerlah personalitinya^^
                                         Baru dapat handphone,trus download ANGRY BIRD
            hahah.....itu gambar anak buah ak....comeikn.....KMBAR 4 kowt.....2B2G


That's all folks from me today....^^
P/S:Thanks SHA.....I love YOU

No comments:

Post a Comment